Mengenai Diriku

Haii~!!! Nama saya Rasyidah dan saya daripada kelas 105 (105 RAWKS YEAH <;) :DD Saya suka mendengar muzik dan bermain dengan haiwan peliharaan saya ^^ Muzik yang selalu didengari saya adalah yang Taylor Swift dan Adele :) Saya pun suka menyanyi. Heheh >_^ Saya mempunyai seorang abang dan seorang kakak. Walaupun mereka kedua-dua lebih tua daripada saya, saya masih menyayangi mereka.:DDD Hari jadi saya adalah pada 8 Jun dan tahun ini, saya berumur 13 tahun ~ Saya seorang yang peramah dan saya suka sangat apabila saya bersama kawan-kawan kesayangan saya. Katanya, kami boleh ‘be crazy together’ yah? Hahaz~ Saya seorang yang boleh dipercayai, menurut kawan-kawan saya ;D Jangan takut berkawan dengan saya yah <3.<3 #Rawr~~

Selasa, 25 September 2012

Peperiksaan akhir tahun

EOYs , atau dalam bahasa melayu , peperiksaan akhir tahun akan menjelang tidak lama lagi dan kami sekelas telah disuruh Cikgu untuk berblog tentang format surat rasmi . Inilah dia :)

Format Surat Rasmi
Kepada : (nama penerima )

(Alamat penerima )

Daripada : ( nama penghantar )

( Alamat pengirim )

( Subjek )

Salam sejahtera Tuan/Puan ,

Nama saya _________ dan tujuan menulis surat ini adalah  _________ . Saya rasa yang tindakan ini tidak sepatutnya dilakukan kerana _______________ . Dengan itu , saya mahu memberi beberapa saranan yang mungkin boleh digunakan Puan/Tuan .

Saranan saya yang pertama ialah _________________________

Saranan saya yang kedua ialah ________________________

Saranan saya yang terakhir ialah _______________________

Dengan itu , saya berharap tuan/puan boleh menerima saranan saya . Sekian , terima kasih .

(nama pengirim)
(tanda tangan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan